Onze services

In goede handen

Locatie, catering & personeel met verwennen als hoogste prioriteit: check. Eerlijke en open communicatie, ijzersterke programmering & creatieve oplossingen: dubbelcheck. Bij het Hart van Holland moeten alle vezels, zenuwstelsels en zintuigen op scherp staan. Elke millimeter van onze huid doet mee. Kippenvel moét. Tranen van geluk en ontroering mogen. Met obsessief enthousiasme voelen wij ons er verantwoordelijk voor dat alles klopt. Álles doen we, totdat het klopt. Dat hoor je, dat voel je en dat proef je.

We inspireren je graag

Sylvia Verhage - Sales manager Hart van Holland

Sylvia

Verhage

Salesmanager
06 23 03 49 88
Jaco Loffeld, Account executive Hart van Holland

Jaco

Loffeld

Account Executive
06 53 90 67 12
Tonny Zaal, salesmanager Hart van Holland

Tonny

Zaal

Salesmanager
06 52 52 74 91
Anouk Sluimer, account executive Hart van Holland

Anouk

Sluimer

Account Executive
06 13 22 12 19

Meer dan een locatie

 

Verrassend anders is ook de opzet, indeling en inrichting van het nieuwe Hart van Holland. De fysieke locatie, recht onder de rook van Amersfoort, is al jaren een immens pluspunt voor bezoekers uit alle richtingen. Sinds de renovatie is Hart van Holland veel meer geworden dan een locatie.

Het hotel en de gigantische parkeerplaats voor de deur van Hart van Holland; die hadden we al. De dertig (!) ruimtes, met ieder een eigen, uniek gezicht en dito mogelijkheden, zijn nieuw.

De vernieuwde multi-locatie is nu extra geschikt voor alle soorten events en bijeenkomsten. De grootste beurzen, congressen, productpresentaties en bedrijfsfeesten kunnen hier met alle gemak tot 3.000 relaties ontvangen in de 6.000 m2. Het kleinere bedrijf, dat met haar 5 medewerkers een vergadering, borrel en – waarom ook niet – een diner buiten de eigen kantoordeuren wenst, vindt ook hun ideale ruimte vanaf 20 m2. Een overnachting met uitgebreid ontbijt in een van de 110 hotelkamers na afloop maakt jouw event meer dan compleet.